algemeen Algemene verkoopsvoorwaarden

Door het invullen van een inschrijvingsformulier voor de wekelijkse lessen, workshops, dansvoorstellingen of danskampen en het betalen van het lidgeld/toegangsgeld bevestig je je definitieve inschrijving. Lidgelden kunnen gedeeltelijk of geheel teruggestort worden mits voorleggen van een medisch attest. Welk bedrag wordt terugbetaald (en dit enkel en alleen in de vorm van een cadeaubon), wordt enkel en alleen bepaald door Hypnosis vzw en dit is definitief. Attesten dienen gemaild te worden naar info@hdac.be. Door je in te schrijven en het lidgeld te betalen ga je akkoord met de afspraken van het danscenter die je kan opvragen via info@hdac.be. Indien een gedeeltelijke of volledige terugbetaling gebeurt zoals hiervoor beschreven, wordt steeds een administratiekost van € 40, BTW percentage en verzekering afgehouden daar dit reeds gemaakte kosten zijn.

De instructies van de docenten worden stipt en onmiddellijk opgevolgd. De docenten zijn gemachtigd elke leerling die de lessen stoort door onaanvaardbaar gedrag de toegang tot de lessen te ontzeggen. Een terugbetaling van het lidgeld om deze redenen wordt niet aanvaard.
De leerlingen en ouders zijn respectvol ten aanzien van de docenten, bestuursleden en de andere leerlingen. Pesten en geweld (verbaal als fysiek) worden niet toegestaan.
Het is niet toegelaten te eten tijdens de lessen. Kauwgom is ten strengste verboden. Water en sportdrank is toegestaan wanneer de docenten dit nodig achten.

 Je emailadres wordt in een lijst geplaatst dat enkel wordt gebruikt ter promotie van HDAC-evenementen. Door je in te schrijven of een workshop te volgen, ga je akkoord dat we foto's en video's met jou erop mogen publiceren en gebruiken ter reclamedoeleinden. Toegangsgelden van dansvoorstellingen worden niet terugbetaald of omgeruild.